logo
會員電郵 :  密碼 :    會員登記 忘記密碼
主頁  |  每日熱話  |  MB Store  |  家Fun號外  |  專家信箱  |  會員日誌  |  最新活動  |  課程及講座  | 
搜索

【嬰兒車推薦】買BB車的六大要點!+ 推介開箱文Combi Mechacal Handy2! ...

已有 3196 次閱讀 2018-5-10 14:07



初為父母對BB真係又愛又驚!
每一方面都想做到足,
俾到BB最好的照顧!但又咩都唔識無從入手!
我第一胎未出生時,真係成日上網爬文、問朋友,
要買D咩,買邊樣好,有冇咩BB車推介,
淨係問有咩嬰兒車推薦
已經問題天天都多~
搞到老公都叫我唔好咁緊張!XD

今次同大家分享BB車先~
因為,我終於換左架新既B車喇!!!!!
點解有呢篇推介文呢,事源係之前用開果架係阿嫂轉比我的,
我自己都用左成3年,
你問我好唔好用,都OK既!
但始終唔係最岩心水⋯⋯不過免費wor,用得就不要浪費嘛!
到近來部車可能都年事已高XD
係時候退役了!
但細細佬得10個月咋,距離識行識跑仲有一段唔小的時間喔⋯⋯
就同家人說不如換部新啦~~~

經過一輪左選右選後!
我得出買BB車的六大要點!!!

1) 一定要輕身同細部!
因為香港地推嬰兒車真係唔算好方便~~
寫呢篇推薦文之前,經過我3年的經驗,好多時上落樓梯都要收車,唔係所有地方都有電梯,一手抱BB,一手收車真係要練返來,選一部輕身的絕對絕對絕對是明智之選!!
同埋香港路窄用大車係超級麻煩!之前朋友比左部大車我,只係用左一次就無再用,堅重到好似坦克車咁,我又要抱B又要拎媽媽袋,好難用呢⋯⋯>_< 
仲有,細部D,放屋企都無咁阻地方嘛~需知道生BB後,屋企會放多左好多大型傢私同電器~蝸居空間有限喔!
(我們小康之家都是比較貼地的,出入要坐交通工具,附近也有樓梯上落, 大家買BB車時最緊要先了解平時生活習慣同周遭的配套,哈哈)

2) 安全性!5點式安全扣是一定要有!
有測試証明五點式的安全扣是最好的~早前有新聞報導,有架BB車比私家車撞到飛起,BB都安全無事,就係靠五點式安全扣,要是三點式就會比較容易飛脫!大家要留意喔~~~係嬰兒車值唔值得推薦既重點!


3) 雙向式把手,可調向前或面對面
雙向式把手,就係可以將把手向前又得,向後又得~咁我地自己就可以按需要,將BB望前,又或者望住我地~呢樣係近幾年才流行的喔~可以增加同BB的互動性,唔錯架~~


4) 車輪可360度轉~
呢樣我諗大部分新款BB車都做到!會易推好多~


5) 車篷可全蓋
呢點真係好少朋友會講到,但我覺得係必須的!
之前果部BB車唔抵推介,因為車篷只可拉著蓋上1/3左右,如果BB要睡覺,係會令佢睡得唔好架!佢會八卦周圍望啦,好易比外邊事物吸引,又或者太光太曬,成日都要再搵多件衫或披肩去包住架車=_= 如果全蓋型就方便好多!!!!


6) BB坐得舒服
話晒都係阿二少用既,當然要比佢試下先啦~
試落無大問題就買啦!!!!!



我家細細佬的新車~~Combi Mechacal Handy 2!!!!


我第一眼就睇中佢夠輕夠細,安全度又夠高!
呢部BB車得 4.4kg咋~
就算只有我一個人帶住BB出街,
單手開車收車再手拎都無問題呀~!!!


同埋佢可以滿足晒我上面既要求~

1) 一定要輕身同細部!
4.4公斤咋!我個出街媽媽袋分分鐘重過佢!

2) 安全性!5點式安全扣是一定要有!


勁安全的五點扣~~
由膊頭到腰到大脾仔都安全扣好!

3) 雙向式把手,可調向前或面對面

可以同BB有更多既交流~

4) 車輪可360度轉~
非常好推,左轉右轉無難度!


5) 車篷可全蓋
你睇我唔到~你睇我唔到~

雖然全蓋型,但車篷有得打開少少,比我得閒偷望阿B睡覺XD


6) BB坐得舒服
起碼我唔見佢有想起身逃走的意欲⋯⋯
咁我就當佢都幾喜歡呢部車啦!




而家用落仲越來越覺得我選得好~
佢既優點比我要求既多好多XD


好似可以170度平躺,
高座椅有成 55cm高架~下便仲有超大儲物空間,
好岩初生BB用既頭墊,非常透氣!
頭墊同座位入面仲有EggShock 吸震物料,BB 就唔會覺得震啦~
而且車內坐墊都可機洗!媽媽有丁點concern既位都照顧到!






個人用左個幾月都非常滿意~
好野要同大家分享嘛!!
好,今次講完BB車,下次講下另一樣野啦~~~
BYE-BYE!


* * * * * *

Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記


歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

路過

雞蛋

鮮花

握手

雷人

評論 (0 個評論)

facelist

你需要登錄後才可以評論 登錄 | 會員登記

廣告服務|MyBB.com.hk

GMT+8, 2018-9-19 23:24 , Processed in 0.029159 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X1.5

© 2001-2010 Comsenz Inc.

x